معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی باغ تویلری پاریس

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۶ ب.ظ


پاریس، پایتخت فرانسه، یکی از بزرگترین و متراکم ترین شهرها در اروپا است که با ۲٫۲ میلیون نفر (۱۰۵ کیلومتر مربع) در مرکز شهر و با جمعیتی بالغ بر ۱۲ میلیون نفر در کل منطقه شهری می باشد. رودخانه سن در شمال کشور که امتداد آن در شهر پاریس جاری است. شهری زیبا و عاشقانه و مملو از مکان های تاریخی و تاثیر گذار در عرصه فرهنگ، هنر، مد، مواد غذایی و طراحی می باشد. پاریس با لقب شهر نور و پایتخت مد شناخته می شود و مکان برخی از بهترین و لوکس ترین طراحان جهان مد و آرایشی مانند شانل، کریستین دیور، ایو سن لوران، گرلن، لانکوم، لورئال، و کلارینس می باشد.

باغ تویلری پاریس

Tuileries Garden Paris tourana ir

باغ تویلری یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در پاریس است که در ابتدا فقط ساختمان‌هایی کم‌عرض با سقف‌هایی بلند، یک حیاط بزرگ و دو حیاط کوچک داشت. بعدها در سده‌ هفدهم میلادی، آندره لو نوتر، که طراح فضای سبز لویی چهاردهم بود و باغ دهکده‌ ویکنت و ورسای را هم او ساخته است، باغچه‌ها و باغ زیبایی را برای کاخ طراحی کرد و ساختمان‌های کاخ را هم توسعه دادند، طوری که ضلع جنوب شرقی تویلری به کاخ لوور متصل شد.

باغ تویلری پاریس

cc by-nc-nd Bruno Monginoux www.photo-paysage.com & www.landscape-photo.net

یکی از کاخ‌های سلطنتی کشور فرانسه واقع در شهر پاریس و در حاشیه راست رود سن که در سال ۱۸۷۱ تخریب شد. این کاخ سابقاً در ضلع غربی کاخ لوور قرار داشت. تویلری در فرانسه به معنای کوره‌ آجرپزی است؛ و چون قبل از ساخت کاخ در این محل کوره‌های آجرپزی فعالیت می‌کردند، این اسم را رویش گذاشتند. باغ‌های زیبای تویلری، امروزه محل رفت و آمد و گردش پاریسی‌هاست و یکی از برترین دیدنیهای پاریس و جاذبه های فرانسه به شمار میرود. همچنی شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تور پاریس و یا تور فرانسه را در سایت تورانا مشاهده نمایید.

باغ تویلری پاریس

Tuileries Garden Paris tourana ir 3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی