معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

 

مالزی  کشوری دارای فرهنگی غنی و دیدنی های فراوان است، مراکز گردشگری فراوانی مخصوصا در شهر کوالالامپور وجود دارد که این شهر را به یکی از مقاصد گردشگران تبدیل کرده است. از این رو در این مطلب یکی از هتل های کوالالامپور را به امید راهنمایی مسافران تور مالزی معرفی خواهیم کرد.

هتل اینتر کنتیننتال کوالالامپور یکی از هتل های زیبا و مجلل این شهر است. این هتل که دارای 473 اتاق و سوییت (استاندارد، خانوادگی، لوکس و … می باشد) همگی دارای امکاناتی بسیار مدرن و مجهز هستند. این هتل در نزدیکی یکی از مهم ترین مراکز تجاری مالزی (جالان آمپانگ)، و در نزدیکی برج های پتروناس قرار گرفته است. همچنین این هتل که در زمره هتل های مجلل و 5 ستاره قرار دارد با امکانات و خدمات مجلل خود از مسافران خود پدیرایی میکند.

هتل اینتر کنتیننتال کوالالامپور

tourana ir

امکانات و خدمات این هتل که در محیطی آرام و دوستانه ارائه می شود؛ هتل عبارتند از : رستوران و کافی شاپ، اتاق کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، مدیریت24 ساعته، خدمات 24 ساعته اتاق، پارکینگ، امکانات مخصوص معلولین، سالن بدنسازی ، پرستار بچه، صرافی، خدمات خشکشویی، خدمات اجاره ماشین، خدمات لیموزین، خدمات کارمندان چند زبانه، استخر،خدمات تور شهری، گاو صندوق، حمل و نقل رایگان به مراکز مهم شهر.

هتل اینتر کنتیننتال کوالالامپور

tourana ir2

هتل اینتر کنتیننتال کوالالامپور

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
شین الف

نظرات  (۱)

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی سایتتون خوبه مثل همیشه عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی