سفر به چین را می توان سیاحتی بی نظیر دانست. کشوری با داشتن فرهنگی خاص و همچنین داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی و صد البته اقتصادی درخور توجه. برای ایرانیان سفر به چین همانند سفر به کشوری نزدیک است. کافی است قصد سفر کنند و با مراجعه به یک آزانس، بلیط و ویزای چین خود را گرفته و به این کشور سفر کنند. جهت آشنایی با هتل های پکن برای مسافران تور پکن، در این مطلب یکی از هتل های این شهر را معرفی خواهیم کرد.

 هتل ردوال در شهر پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل دارای ۱۸۹ اتاق و سوئیت مختلف اماده پذیرایی از مهمانان خود است. فروشگاه های متعدد در این هتل یکی از نقاط قوت این هتل است. همچنین در این هتل دوچرخه به میهمانان اجاره داده می شود بعلاوه مسافران می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنند یا بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر، به رستوران هتل سری بزنند و از غذای خوشمزه آن میل کنید.

هتل ردوال پکن

tourana ir

هتل ردوال پکن

tourana ir2

امکانات و خدمات دیگر این هتل را می توان در موارد زیر خلاصه کرد.

محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، گرمایش، منطقه بدون سیگار، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی ماساژ، جکوزی، اتاق و امکانات برای معلولین، بیلیارد، بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه، کوه نوردی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه و …

هتل ردوال پکن

tourana ir4

هتل ردوال پکن

tourana ir3