معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آنتیک مارماریس

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

هتل آپارتمان آنتیک مارماریس

جواهر ترکیه، شاید شنیدن این عبارت از زبان توریست های تور ترکیه کمی اغراق آمیز باشد اما حقیقتا می توان مارماریس را برازنده این لقب اشرافی دانست. این شهر زیبای بندری با آفتاب طلایی و دریای فیروزه‌ای و به لطف آب و هوای مدیترانه ای خود در تمام سال پذیرای میافرانی ایت که تور مارماریس و اقامت در هتل های مارماریس را انتخاب کرده اند. این شهر به دلیل توریستی بودنش، پر است از هتل های ریز و درشت که در این متن یکی از این هتل ها را با نام هتل انتیک معرفی خواهیم کرد به این امید که مورد توجه مسافران این شهر قرار گیرد.

هتل آنتیک مارماریس در اصل یکی از هتل اپارتمان های شهر زیبای مارماریس است. این هتل کوچک اما بسیار آرام دارای یک محیط دنج و راحت است. این هتل با سوئیت ها و اتاق های شیک خود و با پذیرش ۲۴ ساعته، همواره در خدمت مسافرانی است که این هتل را جهت اقامت برگزیده اند.

هتل آپارتمان آنتیک مارماریس

tourana ir

این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، است و همچنین یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. در صورت خواست مهمانان، اتومبیل کرایه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد. امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) می باشد.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد.در صورتی که مایل باشید خودتان رانندگی کنید با اجاره ماشین از هتل به خواسته تان برسید.

هتل آپارتمان آنتیک مارماریس

tourana ir2

از دیگر امکانات و خدمات هتل انتیک می توان به سوئیت هایی برای همه خانواده، خدمات کپی و ارسال فکس، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، تورهای داخلی، سیستم تهویه، تبادل ارز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، کرایه دوچرخه، استخر سرباز، کافی شاپ، اشاره داشت. همچنین لازم به ذکر است این هتل در موقعیت مناسبی قرار دارد که دسترسی را به مراکز دیدنی مارماریس آسان کرده است.

هتل آپارتمان آنتیک مارماریس

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی