معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آک گون استانبول

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

هتل آک گون استانبول

تور استانبول یکی از تورهای پرطرفدار در ترکیه است. در این تور می توانید با اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول لذت سفر خود را دو چندان کنید. در شهر استانبول هتل های زیادی هستند که در سراسر شهر پراکنده شده اند و هر مسافری با هر نوع نیاز و سلیقه ای می تواند در هتل های استانبول اقامت کند. در این متن یکی از این هتل ها را با نام هتل آک گون را معرفی خواهیم کرد.

یکی از هتل های زیبای استانبول، هتل آک گون استانبول است که اقامتگاهی لوکس در این شهر است. این هتل که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد، در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده و از این رو به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی آسان دارد. ساختمان مدرن، پرسنلی آموزش دیده و حرفه ای در کنار امکاناتی تفریحی و خدماتی درجه یک از ویژگی های بارز هتل آک گون استانبول می باشد.

هتل آک گون استانبول

tourana ir

اتاقهای هتل آک گون استانبول که همگی اتاق های شیک و مدرن هستند، شامل ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس است . اندازه اتاق ها متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش انان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد. علاوه بر این ، هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب است. امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات و خدمات منحصر به فردی هستند که در هتل ۵ ستاره آک گون استانبول جهت اقامتی بی عیب و نقص فراهم شده است.

هتل آک گون استانبول

tourana ir2

همچنین باید اضافه کرد که امکانات هتل آک گون استانبول به گونه ای است که اقامتی منحصر به فرد و عالی را تصمنی می کند و از این رو است که در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و گسترده را در اختیار ایشان قرار داده است. از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل آک گون استانبول می توان به :استخر روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، آرایشگاه، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، کرایه اتومبیل ، بسته های ناهار ، سالن کنفرانس ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا اقامتی مفرح و شاد را برایشان به ارمغان آورد . عکسهای هتل آک گون استانبول این امکانات را به نمایش می گذارد.

هتل آک گون استانبول

tourana ir4

موقعیت این هتل را می توان موقعیت مناسبی برای مسافران مقیم آنجا دانست بدین سان که فاصله هتل آک گون استانبول تا مسجد کبود و کاخ توپکاپی در حدود ۲ کیلومتر و همچنین تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۰ کیلومتر است . رعایت بهداشت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند و به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آک گون تامین می شود.

هتل آک گون استانبول

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی