معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

دابل تری هیلتون کوالالامپور

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ب.ظ

سفر به شهر زیبای کوالالامپور و دیدن یکی از مدرن ترین شهرهای آسیای جنوب شرقی تجربه ای متفاوت است. این شهر تلفیقی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری است که بدین سبب تور کوالالامپور را در زمره یکی از بهترین تورهایمالزی قرار داده است. در این متن به جهت آشنایی مسافران و طرفداران تور مالزی و کوالالامپور، یکی از هتل های این شهر را معرفی میکنیم.

هتل دابل تری هیلتون کوالالامپور در مرکز شهر و در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس، برج های دو قلوی کوالالامپور قرار دارد. موقعیت این هتل به گونه ای است که دسترسی به میدان مردکا،ساختمان سلطان عبد الصمد، و مسجد نگارا به سادگی امکان پذیر است. این هتل با اتاق ها و سوئیت های شیک و مجلل سالانه پذیرای مسافران زیادی است.

هتل دابل تری هیلتون کوالالامپور

DoubleTree by Hilton Kuala Lumpur is located in the heart of Malaysia's capital city within the Golden Triangle, Kuala Lumpur's main shopping, dining and commercial district.

این هتل شیک و شاهانه در زمره هتل های 5 ستاره قرار دارد . از این رو امکانات و خدمات زیادی را به مسافران خود ارائه می دهد. خدمات و امکاناتی نظیر:

معماری و دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد، ‌هال ورودی، اتاق میهمان، فضای عمومی‌تزیین شده با کارهای هنری، مفروش شده با کیفیت بالا، دفتر پذیرش بسیار منظم در فضای کافی و آرام، دارای نگهبان و سرویس 24 ساعته، پرسنل آموزش دیده و متعهد، تزیین اتاق ها با استفاده از اشیای هنری، دارای 3 تلفن (کنار تخت، روی میز و داخل حمام)، تمیز کردن اتاق به صورت دو مرتبه در روز، سرویس حمام زیبا و مدرن، دارای رستوران عالی و غذاهای متنوع و سرویس غذا دهی، امکانات رستوران جذاب، سرویس حمل و نقل، مغازه و فروشگاه پوشاک، یخچال در داخل اتاق‌ها با انواع نوشیدنی، دربان و پیشخدمت، پارکینگ اختصاصی، استخر و سونا، سالن ورزش، لابی بزرگ با امکانات بالا و تعداد زیاد مبل، میز و صندلی، وجود کامپیوتر و اینترنت در تمام اتاق‌ها، سرویس خشکشویی یک ساعته، تعبیه گاوصندوق و صندوق‌های امنیتی در اتاق‌ها، سرویس پولیش کفش در راهرو‌های همه طبقات و موزیک زنده در رستوران، استخر روباز، حمام بخار، سونا، سالن بدنسازی ، اتاق کنفرانس، 5 رستوران و کافی شاپ، خدمات اجاره ماشین، حمل و نقل رایگان و … .

هتل دابل تری هیلتون کوالالامپور

tourana ir2

هتل دابل تری هیلتون کوالالامپور

The rooms located on of our Executive floors, offers complimentary breakfast and evening cocktails at the Executive Lounge, features 2 single Sweet Dreams® beds, high speed internet access (fees apply) and a spacious work desk with ergonomic chair.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی