معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سیده پرنسس آنتالیا

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

هتل سیده پرنسس آنتالیا

گذراندن اوقات قراغت در یک منطقه خوش آب وهوا و زیبا تاثیر زیادی در تجدید روحیه و  نشاط افراد دارد . از این رو بسیار مهم است. از این رو تور ترکیه و تور آنتالیا به هر فردی پیشنهاد می گردد. در کشور زیبای ترکیه که یکی از بهترین کشورهای توریستی دنیا است، مراکز گردشگری و هتل های زیادی وجود دارد که شناخت ان ها در کیفیت سفر به ترکیه تاثیر دارد. در این متن یکی از این هتل ها را معرفی خواهیم کرد.

هتل سیده پرنسس یکی از هتل های زیبای آنتالیا است که در منطقه ساحلی زیبای سیده انتالیا قرار دارد. این هتل زیبا و مجلل در زمره هتل های 5 ستاره قرار دارد و اقامتگاهی شیک محسوب می شود. اتاقهای هتل سیده پرنسس شامل ۳۲۳ اتاق معمولی ، خانوادگی و استاندارد مدرن و مجلل زیبا است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی نیاز های گردشگران می باشد . طراحی اتاق های این هتل بسیار مدرن بوده و محیط آن را دلباز تر و دلنشین تر کرده است همچنین هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکنی مجهز به میز و صندلی بوده که برخی از اتاق ها رو با مناظر سواحل دریای مدیترانه چشم می باشد.

هتل سیده پرنسس آنتالیا

tourana ir

هتل سیده پرنسس آنتالیا

tourana ir2

در این هتل زیبا، بهترین خدمات و سرویس دهی به میهمانان ارائه می شود. روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی بعلاوه استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . در لیست بلند بالای این خدمات و امکانات قرار دارند. هتل سیده پرنسس آنتالیا تا مراکز خرید سیده تنها ۱٫۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶۰ کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا ۶۵ کیلومتر فاصله دارد.

هتل سیده پرنسس آنتالیا

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی