معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سانلو مارماریس

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

هتل سانلو مارماریس

تور ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورها است و این امر به دلیل فراوانی مراکز گردشگری و توجه ویژه به صنعت گردشگری در این کشور زیبا است. مارماریس یکی از مهمترین مراکز گردشگری در ترکیه است به طوری که تور مارماریسیکی از تاپ ترین تورهای ترکیه است. در این متن جهت آسنایی مسافران تور مارماریس یکی از هتل های آن را معرفی خواهیم کرد.

هتل سانلو مارماریس یکی از هتل های وکوچک اما زیبای مارماریس است. این هتل که با اتاق های تمیز و پاک با چشم اندازی زیبا سالانه مسافران زیادی را در خود جای می دهد، یکی از هتل های اقتصادی مارماریس است.

هتل سانلو مارماریس

tourana ir

در این هتل امکانات و خدمات توسط کادری مجرب و با رفتاری درخور شان و شخصیت مسافران، ارائه و انجام می پذیرد. خدمات و امکاناتی مانند:

رستوران وسالن غذا خوری، سالن زمین تنیس روی میز، خدمات کپی و ارسال فکس، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، ساحل اختصاصی، استخر روباز، تورهای داخلی، باشگاه بیلیارد، سوئیت هایی برای همه خانواده، تحویل سریع اتاق، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، محیط باز حیاط فضای سبز، ارائه خبرنامه، سیستم گرمایشی، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، کافی شاپ، تبادل ارز، کافی شاپ، سالن گیم نت، محیط سیگار ممنوع، تراس برای حمام آفتاب، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، مرکز خرید داخلی و … .

هتل سانلو مارماریس

tourana ir2

هتل سانلو مارماریس

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی