معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

سفر به مالزی جزء خاطرات ماندگار هر فردی است که این تجربه را پیش رو دارد. این کشور زیبا با مردمانی خون گرم و مهمان نواز سالانه مسافران زیادی را پذیرا هستند. در این شهرهایی هستند که به دلیل کثرت مراکز گردشگری به عنوان قطب گردشگری شناخته شده اند. در این میان کوالالامپور یکی از این مراکز مهم است. در این شهر هتل های زیبایی وجود دارد که شناخت آن ها سفر به کوالالامپور و به طور کلی تور مالزی را دلچسب تر می کند. در این متن به معرفی یکی از این هتل های می پردازیم.

هتل سری پاسیفیک یکی از هتل های زیبای کوالالامپور است. این هتل در زمره هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس قرار دارد که با داشتن 560 اتاق زیبا پذیرای مسافران است، اتاق ها و سوئیت های مجلل، زیبا و آرامی که سالانه پذیرای مسافران زیادی است. این هتل در موقعیت فوق العاده ای قرار دارد. این هتل در مرکز شهر و در فاصله ای در حدود 10 دقیقه از منطقه مثلث طلایی واقع است.

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

tourana ir

در این هتل یکی از بهترین امکانات و خدمات ارائه می شود، امکانت و خدماتی مانند:

پذیرش 24 ساعته، کارکنان آموزش دیده، رفتار دوستانه و مناسب، لابی، اینترنت رایگان، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز ماساژ، حمام ترکی، باغ هتل، کافی شاپ با منوی عالی، صرافی، ترانسفر رایگان، دو رستوران مجلل با منوی محلی و بین المللی، سالن ورزشی، میز بیلیارد، میز پینگ پونگ و … .

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

tourana ir2

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور

tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی