معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی دهکده مازیچال

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ


ایران را می توان بهشت طبیعت گردان و دوستداران محیط زیست دانست. دیدنی های ایران بی نظیرند به طوری که هر قسمت از ایران دارای بهشت کوچکی است. در این متن به معرفی مازیچال می پردازیم که مانند جواهری است که در شمال کشور خود نمایی می کند.

برای دسترسی به مازیچال باید جاده چالوس را تامرزن اباد ادامه دهید سپس به سمت کلاردشت تغییرمسیربدهید. انتهای بلوارکلاردشت به سمت عباس اباد مسیر را ۳کیلومترادامه مسیربدهید. اولین خروجی سمت چپ خروجی رو انتخاب کرده و مسیر را به سمت بالا ادامه دهید. بعد از دور اهی و رد کردن ویلاها به سمت راست ادامه مسیر دهید. الان داخل جاده مازیچال هستید. طول این جاده ۱۰کیلومتر است. این سرزمین را می توان یک یاز رویایی ترین مناطق ایران دانست.

دهکده مازیچال

mazichal-mazandaran tourana ir

دهکده مازیچال در ارتفاع ۲۶۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. در۵۰ کیلومتری شهر عباس و نزدیک کلاردشت که حدود یک ساعت زمان می‌برد تا بعد از گذر از 17 کیلومتر جاده، به ارتفاعات دیدنی مازیچال برساند. در گویش محلی مردم منطقه، مازی به معنی درخت بلوط است و چال به معنای گودال و چاله. بنابراین مازی چال به گودال‌ها و دره‌هایی مملو از درختان بلوط (مازی) اشاره دارد که از قدیم در منطقه وجود داشته اند.

دهکده مازیچال

mazichal-mazandaran tourana ir2

چشم انداز بسیار زیبای روستای مازیچال با دیدی وسیع از رامسر تا چالوس، موقعیتی بی‌نظیر به این دهکده کوهستانی بخشیده است. وجود تپه‌ها و کوه‌ها در این منطقه به گونه‌ای است که در هنگام بارندگی، مازیچال پر از ابرهایی می‌شود که هر لحظه شکل‌های زیبایی به خود می‌گیرند.

در یک نگاه کلی آب و هوای دلپذیر کوهستانی و مناظر زیبای جنگل و نمای دریای ابر، تصویری بهشتی از آفرینش خدا را نمایش می‌دهد.فراهم است. عکسهای هتل گرند حیات استانبول بخشی از این امکانات را به تصویر می کشد.

دهکده مازیچال

mazichal-mazandaran tourana ir3

دهکده مازیچال

mazichal-mazandaran tourana ir4

دهکده مازیچال

mazichal-mazandaran tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی