معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل راشین سیزن سوچی

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ


سوچی یکی از شهرهای توریستی کشور روسیه است. این شهر زیبا دارای جاذبه های مخصوص به خود است که برای دوستداران مناطق سردسیر بسیار جذاب تر می باشد. به موازات آماده سازی این شهر برای المپیک زمستانی، و طبق برنامه ریزی برای استقبال افراد زیادی از اقصی نقاط دنیا، هتل های شیک و لوکس زیادی در این شهر کوچک ساخته شد و بدین ترتیب سوچی دارای زیباترین هتل ها در سطح روسیه و اروپا است. در این مطلب به معرفی یکی از هتل های 5 ستاره این شهر و کشور روسیه می پردازیم.

 

راشین سیزن واقع در شهر سوچی یکی از هتل های لوکس و بسیار زیبای شهر سوچی و کشور روسیه می باشد. این هتل زیبا با دارا بودن اتاق ها و سوئیت های متفاوت پاسخ گوی نیازهای مسافرانی از عروس و داماد های جوان گرفته تا افراد با نیازمندی های خاص می باشد. چشم انداز اتاق های این هتل بسیار زیبا می تواند متضمن گذران اوقات خوشی باشد که افراد در این هتل سپری میکنند.

تور روسیه در هتل راشین سیزن سوچی

An aerial view from a helicopter shows the Sochi 2014 Organizing Committee headquarters (R) and the Russian Seasons Hotel Sochi in the Adler district of the Black Sea resort city of Sochi, December 23, 2013. Sochi will host the 2014 Winter Olympic Games in February. Picture taken December 23, 2013. REUTERS/Maxim Shemetov (RUSSIA  - Tags: CITYSCAPE SPORT OLYMPICS TRAVEL) ORG XMIT: SOC34

تور روسیه در هتل راشین سیزن سوچی

xn----zmchba1acmdv7reedfige com12

در این هتل خدمات متنوعی هم در سطح هتل و هم در اتاق محل اقامت ارائه می شود که همه این ها دارای بالاترین درجه کیفی هستند. در زیر به مواردی از این ها اشاره می شود:

اینترنت پرسرعت بی سیم، هاکی، اسپا و ماساژ، سونا و حمام ترکی، اجاره دوچرخه، استخر سرپوشیده، صرافی، رستوران، سالن زیبایی، بدنسازی، رستوران بوفه و بار، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، تلوزیون صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع بسیار مدرن، سشوار، کتری برقی و … .

تور روسیه در هتل راشین سیزن سوچی

xn----zmchba1acmdv7reedfige com13

تور روسیه در هتل راشین سیزن سوچی

xn----zmchba1acmdv7reedfige com14

 

همانطور که ذکر شد این هتل دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا است که اقامت در این هتل را لذت بهش تر می کند. جدای از این امر موقعیت این هتل نیز یک یاز موقعیت های ناب برای یک هتل است. این هتل در پارک المپیک و در 10 کیلومتری فرودگاه سوچی واقع شده است.

تور روسیه در هتل راشین سیزن سوچی

xn----zmchba1acmdv7reedfige com15

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی