معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

هتل کریستال نیروانا آنتالیا

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ


در میان تور ترکیه، تور استانبول و تور آنتالیا بیش از دیگر تورها طرفدار دارد. سرگرمی ها و تفریحات آنتالیا همه افراد را مجاب به سفر به این شهر زیبا می کند. از این رو هتل های آنتالیا امکانات گسترده ای دارند. در این مطلب هتل کریستال نیروانا آنتالیا را معرفی خواهیم کرد که یکی از هتل های زیبای آنتالیا است.

هتل کریستال نیروانا یکی از هتل های بسیار زیبا و مجلل آنتالیا است. این هتل با شکوه یکی از زیبا ترین هتلهای منطقه کمر آنتالیا به شمار می رود. این هتل در مجاورت دریای مدیترانه و کوههای توروس در زمینی به مساحت ۱۵۲۰۰۰ متر مربع قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره با اتاق ها و سوئیت های زیبا با پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی با مناظری از کوه و دریای مدیترانه سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا، مخصوصا ایران است.

تور ترکیه در هتل کریستال نیروانا آنتالیا

tourana ir

تور ترکیه در هتل کریستال نیروانا آنتالیا

tourana ir2

امکاناتی و خدماتی ویژه بتعث شده است تا هتل کریستال نیروانا آنتالیا در زمره هتل های پر طرفدار قرار گیرد. امکانات و خدماتی نظیر باغ ، ساحل اختصاصی ، آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبا، معماری زیبا، سیستم برودتی و حرارتی مناسب تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان؛ حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، تلویزیون ال سی دی و ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال ، مینی بار ، چند استخر بزرگ و استخر ویژه کودکان بعلاوه استخرهای سرپوشیده، ماساژ، سالن بدنسازی مجهز، سرسره های آبی ورزش های آبی موتوری، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب، بیلیارد، پرتاب دارت ، پینگ پنگ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی، حمام ترکی ، پلاژ اختصاصی، خدمات خانه داری ، برنامه های سرگرمی کودکان، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه، کافی شاپ ، خدمات پزشکی، سینما ، رادیو، کافی نت ، اتاق بازی، اتصال به اینترنت پر سرعت در تمام هتل.

تور ترکیه در هتل کریستال نیروانا آنتالیا

tourana ir3

تور ترکیه در هتل کریستال نیروانا آنتالیا

tourana ir4

هتل کریستال نیروانا آنتالیا در فاصله ۲۶ کیلومتری شهر زیبای آنتالیا و همچنین در ۱۶ کیلومتری منطقه کمر و فاصله کمتر از 40 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. در 1000 متری این هتل هم ساحل اختصاصی ان قرار دارد. در تصویر زیر این موقعیت امده است.

تور ترکیه در هتل کریستال نیروانا آنتالیا

tourana ir5

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی