معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل دیاموند سیتی استانبول

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ


یکی از بخشهای جدایی ناپذیر سفر به ترکیه، سفر به استانبول و تور استانبول است. در این شهر زیبا و دیدنی که یکی از شهرهای بی نظیر دنیا، به لحاظ موقعیت جغرافیایی است، دیدنی های بی شماری شما را به خود جلب می کند. در این شهر هتل های فراوانی نیز وجود دارد که انتخاب یکی از ان ها سفر به استانبول را به خاطره ای ماندگار تبدیل می کند. در این مطلب به معرفی یکی از این هتل ها می پردازیم.

هتل دیاموند سیتی استانبول یکی از هتل های زیبا و شیک استانبول است. این هتل کوچک و زیبا دارای 44 اتقا است که این تعداد اتاق، محیط آرام این هتل را بیانگر است. این هتل که در منطقه آکسارای، لاله لی و در ناحیه اروپایی استانبول قرار گرفته است. منطقه آکسارای استانبول برای اغلب مسافرینی که به استانبول سفر می کنند و تور ترکیه را بر میگزینند، نامی آشنا می باشد . این منطقه چسبیده به منطقه لا له لی قرار دارد. در این منطقه که بافت قدیمی دارد جزو قدیمی ترین منطق استانبول به حساب می آید و پر از کوچه و پس کوچه نیز می باشد. در منطقه آکسارای استانبول هتل ها و مغازه های زیادی واقع شده است واغلب هتل های ۳ ستاره استانبول در این منطقه هستند.

هتل دیاموند سیتی استانبول

diamond-city-hotel-istanbul tourana ir

هتل دیاموند سیتی استانبول یکی از دیدنی ترین هتل های استانبول است که امکانات و خدمات مناسبی را نیز به مسافران خود ارائه می کند. خدمات و امکاناتی نظیر:

رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر و با سرو انواع غذاهای ترکی و لذیذ، استخر، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، لاندری، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، چایخانه سنتی، زمین تنیس بیلیارد پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، ماهواره، فضای سبز، پارکینگ، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه و …

هتل دیاموند سیتی استانبول

diamond-city-hotel-istanbul tourana ir2

هتل دیاموند سیتی استانبول

diamond-city-hotel-istanbul tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی