معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل ویلا رز مارماریس

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ


ترکیه یکی از کشورهای توریست پسند و همچنین مقاصد مهم گردشگری محسوب می شود. در این کشور که اقتصاد خود را بر پایه جذب توریست بنا نهاده استف شهرهای زیادی را می توان به عنوان مراکز گردشگری نام برد. مارماریسیکی از این مراکز است که سالانه پذیرای مهمانان زیادی است. در این متن به معرفی یکی از هتل های مارماریس می پردازیم به این امید که اطلاعات جامعی ماحصل مطالعه این متن باشد.

هتل ویلا رز مارماریس یکی از هتل های مورد پسند مسافران  می باشد. این هتل سه ستاره با ساختمانی شیک و مدرن و اتاق ها و سوئیت های استاندارد تا فوق مجلل، سالانه پذیرای مسافران بسیاری است که تور مارماریس را برای تفریح انتخاب کرده اند. هتل ویلا رز دارای موقعیت مناسبی است که در کنار اقتصادی بودن یکی از هتل های مناسب جهت گردشگران محسوب می شود.

هتل ویلا رز مارماریس

Villa Rose Hotel Marmaris tourana ir

در هتل ویلا رز مارماریس امکانات مناسبی ارائه می شود، در زیر به لیستی از این امکانات اشاره می کنیم:

آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، تلویزیون با گیرنده ماهواره، کتری برقی، پنجره دو جداره، مینی بار، کافی شاپ، رستوران، لابی مجلل، خشکشویی، کافی شاپ، لاندری، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، سیستم تهویه مطبوع مناسب، سرویس ایاب و ذهاب،خدمات کپی و ارسال فکس، اتو کشیدن البسه، استخر روباز، نظافت اتاق و … .

هتل ویلا رز مارماریس

Villa Rose Hotel Marmaris tourana ir2

هتل ویلا رز مارماریس

Villa Rose Hotel Marmaris tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی