معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آستریا الیتا سیده آنتالیا

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ


تور ترکیه یکی از تورهای جذاب خاورمیانه است و در میان تورهای استان ها و مناطق مختلف ترکیه، تور آنتالیا به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری زیاد و همچنین هتل های فوق العاده از اهمیت ویزه ای برخوردار است. در این متن به معرفی یکی از هتل های آنتالیا می پردازیم.

هتل آستریا الیتا سیده آنتالیا یکی از هتل های ترکیه و انتالیا است که طرفداران بسیاری دارد. این هتل ساحلی از موقعیت مناسبی برخوردار است در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده است. هتل دارای ۵۸۷ اتاق است که ۵۳ اتاق استاندارد و ۱۵۲ اتاق آن در ساختمان اصلی قرار گرفته و ۲۳۴ اتاق استاندارد دیگر و ۳۴ اتاق خانوادگی در ساخمان های جانبی واقع شده اند که اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان فراهم می کند. همه اتاقهای هتل آستریا الیتا آنتالیا بسیار مجهزند و. مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند بعلاوه در طراحی و دکوراسیون اتاق ها دقتی فوق العاده به کار رفته است تا لذت اقامت در این هتل دو چندان شود.

هتل آستریا الیتا آنتالیا

Asteria Elita Resort Resort side tourana ir

هتل آستریا الیتا سیده آنتالیا همچون هتل سیام الگانس آنتالیا دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای هم در اتاق ها و سوئیت ها و همچنین در محیط های عمومی هتل است. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره داشت:

تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سرسره های آبی ، ورزش های آبی موتوری ، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب ، بیلیارد ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، خدمات پزشکی ، سینما ، رادیو ، دیسکو ، کافی نت ، اتاق بازی ، پلاژ اختصاصی و …

هتل آستریا الیتا آنتالیا

Asteria Elita Resort Resort side tourana ir2

هتل آستریا الیتا آنتالیا

Asteria Elita Resort Resort side tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی