معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ


مالزی به یکی از قطب های صنعت توریسم در آسیا تبدیل شده است و مسافران زیادی به دلیل وجود جاذبه های گردشگری فراوان به این کشور سفر می کنند. در این متن به معرفی یکی از هتل هتل های مالزی برای علاقه مندان سفر به این کشور زیبا می پردازیم.

هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور یکی از زیباترین و شیک ترین هتل های مالزی و کوالالامپور می باشد. این هتل 5 ستاره فوق العاده زیبا و مجلل از دو بال (بال برج و بال با شکوه) تشکیل شده است اکثر بال برج دارای سوئیت ها و اتاق های شیک و لوکس می باشد و بال با شکوه دارای اتاق هایی با دکوراسیون مدرن می باشد، در بال برج شما شاهد دکوراسیون لوکس مانند مبلمان لمسه و تابلوها و فرش شیک می باشد. در هتل مجستیک در بال برج شامل ٣٠٠ اتاق جذاب و سوئیت، می باشد که با طراحی خیره کننده خود محیطی مناسب را برای مسافران تور کوالالامپور و تور مالزی فراهم می آورند. همچنین هتل دارای موقعیت مناسبی از لحاظ مکانی است به طوری که شما می توانید با پنج دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو سنترال برسید.

هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور

The Majestic Hotel Kuala Lumpur tourana ir

امکانات و خدمات هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور همانند هتل رویال چولان کوالالامپور را می توان رویایی ارزیابی کرد. در زیر به لیستی از این خدمات و اکانات اشاره می شود:

امکانات ملاقات، طبقه اجرایی، تور، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، پارکینگ، منطقه سیگار کشیدن، باغ، مرکز تناسب اندام، سونای خشک، وان ابگرم، اسپا، ماساژ، استخر رو باز، زمین تنیس، بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، انتقال فرودگاه، مرکز بیزینس، نگهبان، بار، پارک ماشین، کافی شاپ، نگهداری کودک، دربان، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده، سوئیت، صرافی، قفل الکترونیکی، دو رستوران، اسپا، سالن چای خوری، اتاق ملاقات، و اتاق و سالن مهمانی ها با ١٢٠٠ نفر ظرفیت و …

هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور

The Majestic Hotel Kuala Lumpur tourana ir2

هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور

The Majestic Hotel Kuala Lumpur tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی