معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل جین جیانگ ایست آسیا شانگهای

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ


شانگهای با داشتن فاکتورهای مهمی همچون دیدنی های فراوان، جاذبه های بسیار، مراکز اقامتی و همچنین بندری بودن و ترخیص کالا، از شهرهای مهمی است که بهانه ی گرفتن و اخذ ویزای چین برای بسیاری از افراد است. در این متن برای دوستداران این شهر، به معرفی یکی از مکان ها اقامتی ان می پردازیم.

هتل جین جیانگ ایست آسیا یکی از هتل های چین است که در شهر زیبا و دیدنی شانگهای واقع شده است. این هتل سه ستاره و طبعا ارزان قیمت یکی از هتل های پر طرفدار در تور چین و تور شانگهای می باشد زیرا که دارای فاکتورهای مناسب اقامتی بالایی است. موقعیت مناسب این هتل به گونه ای است که دسترسی به نقاط مهم شهر شانگهای از این هتل به سادگی امکان پذیر می باشد. همچنین این هتل دارای 164 اتاق و سوئیت آرام و پاک با سیستم تهویه مناسب، و همچنین امکاناتی است که اقامت در این هتل را ارزشمند می سازد.

تور چین در هتل جین جیانگ ایست آسیا شانگهای

Jin Jiang East Asia Hotel tourana ir

هتل جین جیانگ ایست آسیا شانگهای همانند هتل شانگهای سهو اینترنشنال یوت هاستل دارای امکانات و خدمات مناسبی است که نسبت به قیمت پرداخت شده، سطح بالاتری دارد. از جمله این امکانات و خدمات می توان به مواردی همچون: رستوران با منوی فوق العاده شامل غذاهای دریایی، چینی، بین المللی و حلال، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، تهویه مطبوع مناسب، کافی شاپ با نوشیدنی های مطبوع و گوارا ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط و … اشاره داشت.

تور چین در هتل جین جیانگ ایست آسیا شانگهای

Jin Jiang East Asia Hotel tourana ir2

تور چین در هتل جین جیانگ ایست آسیا شانگهای

Jin Jiang East Asia Hotel tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی