معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل هیوز بوتیک دبی

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ


علاقه مندان و دوستداران سفر به دبی و تور دبی ربا گزینه های متفاوتی برای تفریح، خرید و همچنین اقامت مواجه خواهید شد. در این متن برای چالش انتخاب محل اقامت، یکی از هتل های دبی را معرفی خواهیم کرد.

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های پر طرفدار و 4 ستاره دبی می باشد. این هتل زیبا و خوش طراحی در منطقه کورنیش دیره دبی واقع شده است. موقعیت این هتل به گونه ای است که از این هتل تا فرودگاه و مرکز نمایشگاه بین المللی دبی فاصله ای اندک باشد. هتل هیوز بوتیک دبی دارای اتاق ها و سوئیت ها مجلل و آرامی است که اقامت در آن ها و بهره مندی از امکانات تعبیه شده در این اتاق ها و سوئیت ها باعث ثبت خاطره ای ماندگار در ذهن مهمانان این هتل می شود.

هتل هیوز بوتیک دبی

Hues Boutique Hotel Dubai tourana ir

امکانات و خدمات هتل هیوز بوتیک دبی همانند هتل سیتی مکس البرشا دبی مناسب و صد البته بسیار مطلوب است. در زیر به نمونه ای از این خدمات و امکانات برای مسافران تور دبی اشاره می شود.

سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاوصندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز در اتاق ها و سوئیت ها، استخر روباز و پذیرش 24 ساعته ، اینترنت رایگان و همچنین وجود باشگاه ورزشی و مرکز سلامتی ، بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک با سرو انواع غذاهای بین المللی، لابی هتل، اینتنت پر سرعت رایگان و … .

هتل هیوز بوتیک دبی

Hues Boutique Hotel Dubai tourana ir2

هتل هیوز بوتیک دبی

Hues Boutique Hotel Dubai tourana ir3

هتل هیوز بوتیک دبی

Hues Boutique Hotel Dubai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی