معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل شایگان کیش

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ


کیش؛ این جزیره زیبا با طبیعتی زیبا و مراکز خرید رنگارنگ و همچنین ساحلی رویایی سالانه پذیرای مسافران زیادی است که تور کیش را برای تفریح انتخاب کرده اند. در متن جاری برای علاقه مندان سفر به این منطقه یکی از هتل های کیش را معرفی می کنیم.

هتل شایگان کیش یکی از هتل های فوق العاده زیبای جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش ساخته شده است. این هتل در نوار ساحلی شرقی جزیره کیش و در قلب مراکز تفریحی و تجاری واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده است که این هتل یکی از هتل های پرطرفدار در جزیره باشد. این هتل دارای 140 اتاق، سوئیت و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

هتل شایگان کیش

shaygan kish hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل شایگان کیش همانند هتل داریوش کیش از بهترین ها است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات فوق العاده اشاره می شود:

رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ، پارکینگ، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، رم سرویس، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، اتاق ورزش، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، فضای سبز و …

هتل شایگان کیش

shaygan kish hotel tourana ir2

هتل شایگان کیش

shaygan kish hotel tourana ir3

هتل شایگان کیش

shaygan kish hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی