معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ


کوالالامپور از شهرهایگردشگری پسند آسیا است. این شهر زیبا با توجه به پیشرفت های اخیر به یکی از قطب های گردشگری در آسیا تبدیل شده است. با توجه به این موضوع در این متن به معرفی یکی از هتل های مالزی واقع در این شهر می پردازیم.

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور یکی از هتل های مجلل و بسیار شیک مالزی و کوالالامپور است. این هتل با داشتن ٤٤٦ اتاق و سوئیت در ابعاد و خدمات متفاوت در ٢١ طبقه متضمن اقامتی دلچسب برای مهمانان خود است که تور مالزی و تور کوالالامپور را با اقامت در این هتل تکمیل می کنند. باز سازی در سال 2014 و اضافه کردن امکاناتی مدرن، از دیگر نقاط قوت این هتل است که در کنار موقعیت مناسب این هتل زیبا را در زمره انتخاب های مسافران کشور مالزی قرار داده است.

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

Fraser Residence Kuala Lumpur tourana ir

امکانات و خدمات هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور مانند هتل مجستیک تاور وینگ کوالالامپور طیف وسیعی از موارد را شامل می شود که در زیر به ان ها اشاره می شود:

سرویس خشکشویی، مرکز بیزینس، محل نگهداری چمدانها، روزنامه، و سرویس اتاق ها، یخچال، مایکروفر، اتاق جدا سیگاری ها و غیر سیگاری ها، حوله، و محل نشیمن در اتاق ها، باشگاه بچه ها، سونا، باشگاه بدنسازی، استخر رو باز و استخر بچه ها، میز اطلاعات ۲۴ ساعته، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، مرکز بیزینس، نگهبان، بار ، پارک ماشین ، کافی شاپ ، نگهداری کودک، دربان ، آسانسور، امکانات برای معلولین، خدمات لباس های شسته شده، سوئیت، صرافی، قفل، امکانات ملاقات، طبقه اجرایی ،تور، امکانات برای افراد مسن و معلول، پذیرش سریع، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، پارکینگ، منطقه سیگار کشیدن، مرکز تناسب اندام، سونای بخار، سونای خشک، وان ابگرم، اسپا، ماساژ، استخر رو باز، استخر و زمین بازی کودکان، بیلیارد، کلاب کودکان ،بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی و … .

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

Fraser Residence Kuala Lumpur tourana ir2

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

Fraser Residence Kuala Lumpur tourana ir3

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور

Fraser Residence Kuala Lumpur tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی