معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آنا کیش

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ


نگین جزیره رویایی کیش است. جزیره ای زیبا که با داشتن مراکز گردشگری فراوان خود سالانه بازدید کنندگان فراوانی را از سراسر دنیا مخصوصا ایران پذیرا است. در این متن برای علاقه مندان سفر به کیش، به معرفی یکی از هتل های کیش می پردازیم.

هتل آنا کیش یکی از هتل های اقتصادی و پر طرفدار کیش می باشد. این هتل سه ستاره و زیبا با داشتن موقعیت مناسب خود دسترسی به مکان های مورد نیاز مسافران و مهمانان خود را به سادگی امکان پذیر می کند. به طور مثال فاصله هتل تا مراکز خرید کمتر از 5 دقیقه می باشد. 68 اتاق این هتل (شامل دو تخته لوکس، سه تخته، چهار تخته و اتاق دوبلکس) که همگی بسیار شیک طراحی شده اند محل اقامت مسافران تور کیش است که این هتل را انتخاب نموده اند.

هتل آنا کیش

Hotel Anna kish tourana ir

امکانات و خدمات هتل آنا کیش همانند دیگر هتل های سه ستاره جزیره (مانند هتل آبادگران کیش) در سطح مناسبی است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

سالن کنفرانس، لابی، اینترنت پر سرعت، تلویزیون و گیرنده ماهواره در اتاق، چای ساز، ، پارک کودکان، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، رستوران، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، اینترنت در واحد، نمازخانه، تاکسی سرویس و … .

هتل آنا کیش

Hotel Anna kish tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل آنا کیش

Hotel Anna kish tourana ir3

هتل آنا کیش

Hotel Anna kish tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی