از شهرهای دیدنی تایلند، پوکت است.  این شهر زیبا و دلنشین با مراکز تفریحی بی شمار و ساحل بسیار زیبای خود سالانه پذیرای مسافران بسیاری در قالب تور تایلند و تور پوکت است. مسافران این شهر زیبا انتخاب های فراوانی را برای محل اقامت خود دارند که یکی از آن ها در این مطلب معرفی خواهد شد.

هتل پوینت یامو در شهر زیبای پوکت یکی از مراکز اقامتی شهر پوکت می باشد. این هتل لوکس که طبق درجه بندی های هتل داری دارای درجه 5 ستاره می باشد، با دارا بودن 106 اتاق و ئست زیبا و مجلل پذیرای مسافرانی است که این هتل را جهت استراحت انتخاب کرده اند.

تور تایلند در هتل پوینت یامو پوکت

tourana ir

تور تایلند در هتل پوینت یامو پوکت

tourana ir2

امکانات و خدمات این هتل یکی از بهترین ها است.از امکانات و خدمات پر شمار و با کیفیتی که در این هتل ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره داشت.

تلفن، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، گاو صندوق، سشوار، اینترنت، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ و بار، آسانسور، ورود حیوانات، رستوران، فروشگاه، صرافی، پارکینگ، سینما، خشکشویی، صندوق امانات، کافی نت، سالن زیبایی، سرویس نگهداری کودکان، سالن کنفرانس، استخر روباز، خدمات پزشکی، تسهیلات ویژه معلولین، کرایه (رنت) خودرو، پارک آبی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، ورزش های آبی، سالن بازی کودکان، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، بولینگ، گلف/مینی گلف، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد و …

تور تایلند در هتل پوینت یامو پوکت

tourana ir3

تور تایلند در هتل پوینت یامو پوکت

tourana ir4

هتل های بانکوک نیز در این سایت معرفی شده اند.

هتل پوینت یامو پوکت واقع در یکی از مناطق زیبای پوکت است که دسترسی اسانی را به مراکز مورد نیاز مسافران تور پوکت فراهم اورده است. این هتل 27 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پوکت و 20 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.

تور تایلند در هتل پوینت یامو پوکت

tourana ir5