معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل کاپتورن دبی

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ


دبی را می توان یکی از زیباترین شهرهای جهان و خاور میانه قلمداد کرد. در این متن برا علاقه مندان سفر به این شهر، به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم.

هتل کاپتورن دبی یکی از هتل های لوکس و دیدنی دبی است. این هتل 4 ستاره و خوش موقعیت در منطقه ی دیرا واقع شده است. موقعیت این هتل به گونه ای است که بسیاری از مراکز خرید و دیگر دیدنی های شهر به راحتی از قابل دسترسی می باشد. به طور مثال مرکز خرید برجمان هم تا این هتل ۲ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله ی هتل تا فرودگاه ببن المللی دبی ۵ دقیقه می باشد. 210 اتاق و سوئیت این هتل دارای مبلمان با کیفیت و چشم اندازی زیبا هستند و از این رو همانند هتل فرمونت پالم دبی این هتل را می توان یکی از هتل های محبوب در میان مسافران تور دبی دانست.

هتل کاپتورن دبی

copthorne hotel dubai tourana ir

هتل کاپتورن دبی دارای امکانات و خدمات مناسبی است که در سطحی بالا و در قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند. از جمله امکانات و خدمات این هتل می توان به مواردی همچون: قیمت مناسب در مقایسه با خدمات، کارکنان حرفه ای، اتاق های متفاوت، بالکن و چشم انداز عالی، آشپزخانه (در بعضی اتاق ها)، تلویزیون صفحه تخت بزرگ با ماهواره، صبحانه در اتاق، گاو صندوق، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس و کپی، رختشورخانه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، خدمات تورها، کرایه اتومبیل، صرافخانه، اتوشویی، مرکز تجاری، سالن برگزاری جلسات، پرستار بچه، آرایشگاه، روزنامه، استخر در فضای باز،سونا، زمین گلف، ماساژ،رستوران با منوی متنوع،اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان و … اشاره داشت.

هتل کاپتورن دبی

copthorne hotel dubai tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل کاپتورن دبی

copthorne hotel dubai tourana ir3

هتل کاپتورن دبی

copthorne hotel dubai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی