معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل تعطیلات کیش

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ


کیش با داشتن دیدنی های فراوان سالانه مقصد بسیاری از گردشگران است. در این متن برای علاقه مندان سفر به این جزیره به معرفی یکی از هتل های کیش میپردازیم به این امید که مورد توجه قرار گیرد.

هتل تعطیلات کیش یکی از هتل های سه ستاره و اقتصادی جزیره کیش می باشد. این هتل با موقعیت مناسب خود در فاصله ده دقیقه ای از فرودگاه و کمتر از 5 دقیقه تا مراکز خرید قرار دارد و از این رو یکی از هتل های خوش موقعیت و پر طرفداردر میان مسافران تور کیش محسوب می شود. همچنین این هتل با داشتن 67 اتاق شیک و زیبا و صد البته راحت همانند هتل پارسیان کیش استراحتی راحت را برای مسافران خود به ارمغان می آورد.

هتل تعطیلات کیش

tatilat-hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل تعطیلات کیش در سطح مطلوبی است. این امکانات و خدمات در زیر آورده شده است:

اتاق های راحت، تلویزیون و ماهواره ، مینى بار و صندوق امانات، چای ساز، حمام تمیز، سالن کنفرانس، لابی، پارک کودکان، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، رستوران با منوی متنوع، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، اجاره اتومبیل، گشت سیاحتى جزیره، گشت بازارها، قیمت اتاق هتل تعطیلات، ۲۰٪ تخفیف پارک دلفین، کودکان زیر ۵ سال رایگان و … .

هتل تعطیلات کیش

tatilat-hotel tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل تعطیلات کیش

tatilat-hotel tourana ir2

هتل تعطیلات کیش

tatilat-hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی