معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معفی هتل آفتاب شرق کیش

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ


کیش با داشتن دریایی زیبا، ساحلی دیدنی و آب و هوایی رویاییف سالانه پذیرای مسافرانی است که برای استراحت این مکان تفریحی را انتخاب کرده اند. در این متن برای این افراد به معرفی یکی از هتل های کیش می پردازیم.

هتل آفتاب شرق کیش یکی از هتل های سه ستاره و اقتصادی جزیره کیش است. این هتل دارای موقعیت بسیار مطلوبی است و دسترسی آسانی به مراکز مهم توریستی را برای مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند، فراهم می اورد و از این رو همانند هتل پارسیان کیش یکی از هتل های موفق در زمینه جذب مسافر است. اتاق های این هتل همگی تمیز و شیک ساخته و با مبلمانی زیبا تجهیز شده اند و از این رو متضمن استراحتی با کیفیت برای مهمانان این هتل هستند.

هتل آفتاب شرق کیش

Hotel Sun East Kish  tourana ir

امکانات و خدمات هتل آفتاب شرق کیش فراتر ز یک هتل سه ستاره است. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای، مینى بار و صندوق امانات، صبحانه بوفه و ترانسفر فرودگاه، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، سالن کنفرانس، لابی، پارک کودکان، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، باغ و محوطه زیبای هتل، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، لاندرى، گشت بازارها، گشت سیاحتى جزیره، روم سرویس 24 ساعته و … .

هتل آفتاب شرق کیش

Hotel Sun East Kish  tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل آفتاب شرق کیش

Hotel Sun East Kish  tourana ir3

هتل آفتاب شرق کیش

Hotel Sun East Kish  tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی