معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل هیلتون جمیرا دبی

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ب.ظ
دبی با داشتن جذابیت های فراوان انگیزه سفر را برای بسیاری بر می انگیزاند. در این متن برای علاقه مندان سفر به دبی به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم.

هتل هیلتون جمیرا دبی یکی از هتل های بسیار لوکس و شیک و از دسته هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل که همانند هتل هبتور دبی در ساحل جمیرای دبی واقع شده است موقعیت بسیار مناسبی را از نظر دسترسی به اماکن دیدنی و تفریحی دبی دارد. به طور مثال ایستگاه متروی دبی مارینا تا این هتل ۱۰ دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل دارای سرویس گشت شهری روزانه به مراکز خرید از قبیل مال امارات و دبی مال می باشد. هتل دارای ۳۸۹ اتاق و سوئیت زیبا و خوش طراحی است و این امر به همراه موقعیت منحصر به فرد و همچنین امکانات این هتل، این اقامتگاه لوکس را به یکی از بهترین محل های اقامتی برای مسافرین تور دبی بدل نموده است.

هتل هیلتون جمیرا دبی

Hilton Dubai Jumeirah Resort tourana ir

امکانات و خدمات هتل هیلتون جمیرا دبی به عنوان یکی هتل 5 ستاره مثال زدنی است. در زیر ب لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای و مهربان، اتاق های خوش طراحی، تنوع اتاق ها، اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و ماهواره، حمام لوکسریال مینی بار، تلفن، سرو غذا در اتاق، استخر در فضای باز باغ ، تراس، باربکیو، ساحل اختصاصی، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ، زمین بازی مخصوص کودکان، کلاب کودکان، زمین گلف، رستوران با منوی عالی، بار، اینترنت پر سرعت، پارکینگ رایگان، سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، پرستار بچه، مرکز تجاری، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور و … .

هتل هیلتون جمیرا دبی

Hilton Dubai Jumeirah Resort tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل هیلتون جمیرا دبی

Hilton Dubai Jumeirah Resort tourana ir3

هتل هیلتون جمیرا دبی

Hilton Dubai Jumeirah Resort tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی