معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ب.ظ


مارماریس با داشتن جذابیت های فراوان و دیدنی های پر زرق و برق بدل به مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا مخصوصا ایران شده است. در این متن برای علاقه مندان سفر به مارماریس، به معرفی یکی از هتل های ترکیه واقع در این منطقه می پردازیم.هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس را همانند هتل آپارتمان کلاس فامیلی مارماریس می توان یکی از اقامتگاه های اقتصادی در این مطقه دانست. این هتل دارای موقعیت مناسبی است که دسترسی به ساحل و همچنین مراکز تفریحی از این هتل به آسانی امکان پذیر می باشد. اتاق های راحت و آرام این هتل همراه با دکوراسیونی زیبا و تمیز را می توان دیلیل اقامت تعداد زیادی از مسافران تور ترکیه و تور مارماریس در این هتل دانست.

تور ترکیه در هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس

Mustis Family Apart Marmaris tourana ir

امکانات و خدمات هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس را می توان مناسب ارزیابی کرد. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

تنوع مطلوب در اتاق ها، اتاق هایی با امکاناتی شامل: تلویزیون و ماهواره، قهوه ساز و چای ساز، اتو و میز اتو، یخچال، حمام تمیز و مرتب، کافی شاپ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، سالن غذا خوری، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، باشگاه بیلیارد، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، محیط باز حیاط فضای سبز، استخر روباز، تبادل ارز، نظافت اتاق، سوئیت هایی برای همه خانواده، منطقه ویژه سیگاری ها، محوطه و باغ زیبای هتل، میز بیلیارد، سیبل دارت، صرافی و … .

تور ترکیه در هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس

Mustis Family Apart Marmaris tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس

Mustis Family Apart Marmaris tourana ir2

تور ترکیه در هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس

Mustis Family Apart Marmaris tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی