معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل موون پیک دیرا دبی

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ
دبی با داشتن دنیایی از تنوع سالانه پذیرای مسافران بسیاری است که خواستار سفر به این شهر هستند. در متن جاری برای دوستداران سفر به دبی، به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم.

هتل موون پیک دیرا دبی را می توان از اقامتگاههای لوکس و فوق العاده شیک دانست که همچون هتل والدورف آستوریا دبی دارای درجه 5 ستاره می باشد. این هتل زیبا در منطقه ی پر جنب و جوش دیرا واقع شده و دارای موقعیتی بی نظیر است. به طور مثال این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه فصله دارد و مرکز تجارت جهانی و دبی مال هم در نزدیکی هتل هستند و تا این هتل ۲۰ دقیقه فاصله دارند. همچنین هتل تا ایستگاه مترو ال صدیق کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای ساختمانی شیک و مدرن و ۲۱۶ اتاق می باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار خوش طراحی و دارای امکانات مناسب و محیطی آرام هستند به گونه ای که این موارد باعث شده است تا این هتل بدل به یکی از انتخاب های همیشگی مسافران تور دبی باشد.

تور دبی در هتل موون پیک دیرا دبی

Moevenpick Hotel Deira tourana ir

امکانات و خدمات هتل موون پیک دیرا دبی را می توان از درجه آن فهمید. در زیر به لیستی از این امکانات و خدمات با کیفیت اشاره می شود:

کارکنان حرفه ای و مهربان، اتاق ها متنوع، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، قهوه ساز، چای ساز، مبلما شیک، تخت راحت، حمام لوکس و وسایل شیک، استخر در فضای باز، تراس، زمین گلف، باغ هتل، باشگاه ورزشی، ماساژ، ساحل خصوصی، رستوران با منوی متنوع، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت: اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل، هزینه استفاده از اینترنت بی سیم در اتاق های هتل، پارکینگ رایگان، سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، پرستار بچه، مرکز تجاری، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، کرایه اتومبیل، فروشگاه و … .

تور دبی در هتل موون پیک دیرا دبی

Moevenpick Hotel Deira tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل موون پیک دیرا دبی

Moevenpick Hotel Deira tourana ir3

تور دبی در هتل موون پیک دیرا دبی

Moevenpick Hotel Deira tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی