معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل پالاس داون تاون دبی

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ب.ظ


دبی با داشتن دیدنی های خاص خود سالانه افراد بسیاری را ترغیب به سفر به سوی این شهر می کند. در این متن برای علاقه مندان سفر به دبی به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم.

هتل پالاس داون تاون دبی همانند هتل القصر دبی از هتل های 5 ستاره وبسیار لوکس دبی می باشد. این هتل زیبا دارای چشم اندازی زیبا به فواره دبی بوده و تمام ۴۱۲ اتاق و سوئیت این هتل دارای فضایی زیبا و دلچسب به همراه امکانات عالی و خدمات با کیفیت هتل اقامتی دلچسب را برای مسافران تور دبی مقیم در هتل، به ارمغان می آرود. علاوه بر این موقعیت این هتل به گونه ای است که مراکز مهم به سادگی قابل دسترس است به طور مثال فاصله ی دبی مال تا این هتل ۵ دقیقه است و همچنین فرودگاه در کمتر از 45 دقیقه قابل دسترسی است.

تور دبی در هتل پالاس داون تاون دبی

The Palace Downtown Dubai tourana ir3

امکانات و خدمات هتل پالاس داون تاون دبی را می توان بسیار با کیفیت دانست. در زیر به لیستی از این خدمات و امکانات اشاره می شود:

تنوع در انتخاب اتاق، کارکنان آموزش دیده و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: حمام لوکس، مبلمان راحت، چیدمانی زیبا، صبحانه در اتاق، سشوار، تلفن ، تلویزیون و گیرنده ماهواره، اتو و میز اتو، مینی بار، ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، صرافخانه، دربان، دستگاه خودپرداز، رختشورخانه، اتوشویی، مرکز تجاری، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سالن برگزاری جلسات، روزنامه، استخر در فضای باز، تراس، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، آبگرم، رستوران، بار، اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها، پارکینگ رایگان و … .

تور دبی در هتل پالاس داون تاون دبی

The Palace Downtown Dubai tourana ir

تور لحظه آخری در هتل پالاس داون تاون دبی

The Palace Downtown Dubai tourana ir2

تور دبی در هتل پالاس داون تاون دبی

The Palace Downtown Dubai tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی