معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل فراگرنس امپریال سنگاپور

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ


سنگاپور با داشتن طبیعتی دیدنی و همچنین مراکز گردشگری رنگارنگ، مقصدی جذاب برای افراد بسیاری است. در متن جاری برای علاقه مندان این منطقه به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم.

هتل فراگرنس امپریال سنگاپور را می توان در میان هتل های 3 ستاره ای مانند هتل کلاسیک سنگاپور در صدر قرار داد. این هتل زیبا و شیک با موقعیت عالی خود دسترسی به اماکنی مانند سانتک سیتی، ارچارد، وسایل حمل و نقل عمومی و فرودگاه را به سادگی برای مسافران خود ممکن می کند. علاوه بر این ساختمان شیک و همچنین اتاق های تمیز این هتل بعلاوه خدمات و امکانات مناسب، از این هتل، هتلی بسیار مناسب جهت سفرهای تفریحی به سنگاپور ساخته است و این هتل را به یکی از هتل های محبوب میان مسافران تور سنگاپور بدل نموده است.

تور سنگاپور در هتل فراگرنس امپریال سنگاپور

fragrance hotel singapore tourana ir

امکانات و خدمات هتل فراگرنس امپریال سنگاپور فراتر از درجه سه ستاره آن می باشد. در زیر به امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می پردازیم.

کارکنان مهربان، موقعیت مناسب و دسترسی آسان، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، مبلمان راحت، حمام، یخچال، صبحانه در اتاق، روم سرویس ۲۴ ساعته، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، لابی، خدمات مسافرتی و تهیه بلیط، روزنامه های محلی و انگلیسی بین المللی، رستوران با منویی متنوع، خدمات خانه داری، پارکینگ، اینترنت در لابی، فضای سبز، تاکسی سرویس، لاندری، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت، کافی شاپ و … .

تور سنگاپور در هتل فراگرنس امپریال سنگاپور

fragrance hotel singapore tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل فراگرنس امپریال سنگاپور

fragrance hotel singapore tourana ir3

تور سنگاپور در هتل فراگرنس امپریال سنگاپور

fragrance hotel singapore tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی