معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل گورکی پلازا سوچی

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ


شهر سوچی یکی از مراکز گردشگری مهم روسیه است، از این رو در این متن به معرفی یکی از هتل های روسیه واقع در سوچی می پردازیم.

هتل گورکی پلازا سوچی یکی از هتل های سه ستاره سوچی محسوب می شود. این هتل که همانند هتل گورکی پانوراما سوچی در منطقه ای کوهستانی و منحصر به فرد واقع شده است از هتل های ایده ال برای مسافرات های تفریحی محسوب می شود. قرار گیری در منطقه کوهستانی باعث شده است تا تفریحاتی همانند اسکی در این هتل اجرا شود بعلاوه چشم انداز کوسهتانی هدیه این هتل به مسافران و مهمانان تور روسیه و تور سوچی است که در این هتل اقامت دارند. علاوه بر چشم انداز زیبا، 200 اتاق این هتل دارای طراحی شیک و امکاناتی عالی هستند که اقامت در این هتل را دلچسب می کند.

تور روسیه در هتل گورکی پلازا سوچی

gorki plaza hotel sochi tourana ir

امکانات و خدمات هتل گورکی پلازا سوچی فراتر از یک هتل سه ستاره است. در زیر به لیستی از این خدمات و امکانات اشاره می شود:

کارکنان خوش رفتار، اتاق های متنوع امکانات اتاق شامل: تلویزیون صفحه تخت و ماهواره، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، خدمات ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، بالکن و چشم انداز زیبا، اسکی، اسنک بار، کافی شاپ، مرکز خرید داخلی، اجاره ماشین، لاندری، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق ویژه افراد مهم، تعمیر و واکس کفش، استخر سرپوشیده، رستوران با منویی بی نظیر، زمین تنیس، سالن ورزشی، زمین والیبال ساحلی، اتاق بازی، آسانسور، خدمات آرایشی، فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، خشکشویی، خدمات تور، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، باشگاه ورزشی، اتو کشیدن البسه، سونا، تورهای داخلی، ریلکسیشن با ماساژ و … .

تور روسیه در هتل گورکی پلازا سوچی

gorki plaza hotel sochi tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل گورکی پلازا سوچی

gorki plaza hotel sochi tourana ir3

تور روسیه در هتل گورکی پلازا سوچی

gorki plaza hotel sochi tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی