معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل هانسار بانکوک

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ


 در این متن برای مسافران بانکوک به معرفی یکی از هتل های تایلند واقع در بانکوک می پردازیم. هتل هانسار بانکوک یکی از هتل های بسیار لوکس و همانند هتل رویال مردین بانکوک از هتل های 5 ستاره بانکوک میباشد. این هتل زیبا یکی از شیک ترین و مدرن ترین هتل های بانکوک است که با داشتن ساختمانی بسیار مدرن با تزئیناتی رویایی و همچنین اتاق هایی با دکوراسیون بسیار زیبا سالانه پذیرای مسافران بسیاری است که تور بانکوک و تور تایلند را برای استراحت و تفریخ انتخاب نموده اند. علاوه بر این این هتل امکانات و خدمات مناسبی را ارائه می دهد که به تفصیل در زیر می آید. از دیگر خصوصیات مناسب این هتل می توان به موقعیت آن اشاره داشت که در مرکز شهر و نزدیک به مراکز تجاری، پاساژ ها، سفارت خانه ها، و پارک لومفینی قرار گرفته و دسترسی مناسبی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

تور تایلند در هتل هانسار بانکوک

Hansar Bangkok Hotel tourana ir

امکانات و خدمات هتل هانسار بانکوک را می توان فوق العاده دانست. در زیر هب لیستی از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

ساختمانی فوق العاده شیک، دسترسی مناسب، کارکنان چند زبانه و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، تهویه هوا، حمام با وان، مبلمان راحت، سشوار، خدمات ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، چشم انداز زیبا، بالکن، صرف صبحانه در اتاق، مینی بار رایگان، میز جلو ۲۴ ساعته ، سرویس اتاق ۲۴ ساعته ، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول ،بار داخل استخر، نگهداری از کودکان، بار، پارک ماشین ، کافی شاپ، دربان، صرافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان غیر فعال، خدمات لباس های شسته شده ،ملاقات امکانات، مطبوعات، کلوپ شبانه، نوار کنار استخر و مطالعه ، رستوران ، خدمات اتاق ، جعبه سپرده ایمنی، ترانسفر فرودگاهی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام ، استخر در فضای باز، سونا، وان ابگرم، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، اسپا، سونای بخار و … .

تور تایلند در هتل هانسار بانکوک

Hansar Bangkok Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل هانسار بانکوک

Hansar Bangkok Hotel tourana ir3

تور تایلند در هتل هانسار بانکوک

Hansar Bangkok Hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی