معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل یاناس مارماریس

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ق.ظ


در این متن برای علاقه مندان سفر، یکی از هتل های ترکیه واقع در مارماریس را معرفی می کنیم. هتل یاناس مارماریس یکی از هتل های زیبا و خوش موقعیت در مارماریس است. این هتل زیبا همچون هتل آپارتمان ماستیس فامیلی مارماریس، هتلی بزرگ و لوکس نیست اما دارای محیطی دلباز و دلچسب است که با داشتن طراحی زیبا و اتاق هایی آرام رضایت خاطر مسافران تور ترکیه و تور مارماریس خود را جلب کند. همانطور که گفته شد، برگ برنده این هتل موقعیت آن است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار داشته و علاوه بر ساحل به اکثر نقاط مورد نیاز مسافران دسترسی آسانی دارد و از این رو هتل موفقی محسوب می شود.

تور ترکیه در هتل یاناس مارماریس

xn----zmchba1acmdv7reedfige com

امکانات و خدمات هتل یاناس مارماریس را می توان نسبت به قیمت پرداختی، خوب ارزیابی کرد. در زیر به لیستی از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل میپردازیم.

قیمت مناسب، کارکنان خوش رفتار، موقعیت مناسب خوب، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع ، حمام، سشوار، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، چشم انداز بی نظیر، مبلمان زیبا و راحت، استخر روباز، سونا، چکوزی، ماساژ، رستوران با منوی متنوع (منوی رژیمی)، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، مطبوعات، خدمات کپی و ارسال فکس، تحویل سریع اتاق، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، محیط سیگار ممنوع، باشگاه بیلیارد، کافی شاپ، سرویس ایاب و ذهاب، مجهز به آسانسور، دربان، لابی، اینترنت بی سیم و … .

تور ترکیه در هتل یاناس مارماریس

Yunus Hotel Marmaris tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل یاناس مارماریس

Yunus Hotel Marmaris tourana ir3

تور ترکیه در هتل یاناس مارماریس

Yunus Hotel Marmaris tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی