معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل چمپیون سنگاپور

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ


 در متن جاری برای علاقه مندان سنگاپور به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل چمپیون سنگاپور همانند هتل سانترا گرند چاینا تاون سنگاپور از هتل های ارزان و سه ستاره سنگاپور است. این هتل زیبا در خیابان چایت یکی از حیابان های نزدیک به مرکز شهر واقع شده است و این موقعیت باعث شده است که دسترسی به مراکز خرید، مراکز تفریحی و ساحل به سادگی از این هتل امکان پذیر باشد. بعلاوه فرودگاه بین المللی نیز در فاصله کمی از این هتل قرار دارد. علاوه بر موقعیت، ساختمان زیبای هتل به هماره اتاق های شیک با طراحی و مبلمان زیبا و امکانات مناسب سالانه میزبان مناسبی برای مهمانان تور سنگاپور است.

تور سنگاپور در هتل چمپیون سنگاپور

champion-hotel tourana ir1

امکانات و خدمات هتل چمپیون سنگاپور را می توان به نسبت درجه و قیمت پرداختی، عالی دانست. از جمله امکانات و خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

قیمت مناسب، کارکنان چند زبانه، موقعیت خوب، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، حمام، خدمات اتاق ۲۴ساعته، قهوه ساز، یخچال، رستوران با منوی متنوع، بیلیارد، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز، گشت منطقه ای، کتابخانه، بار، اتاق بازی، اینترنت بی سیم، پارکینگ، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، پذیرش سریع ، امکانات برای افراد مسن و معلول ، نگهداری از کودکان، کافی شاپ، دربان ، آسانسور، خدمات لباس های شسته شده، مطبوعات، لابی و … .

تور سنگاپور در هتل چمپیون سنگاپور

champion-hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل چمپیون سنگاپور

champion-hotel tourana ir3

تور سنگاپور در هتل چمپیون سنگاپور

champion-hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی