معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل ایماک استانبول

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ


در این متن برای مسافران استانبول در ترکیه، یکی از هتل های ترکیه واقع در این شهر را معرفی می کنیم. هتل ایماک استانبول یکی از هتل های دو ستاره در شهر زیبای استانبول است. این هتل همانند هتل سن پلاس استانبول از هتل های خوش موقعیت و با دسترسی خوب است به طوری که تنها ۵ دقیقه پیاده، تا ایستگاه تراموای سیرکچی فاصله داشته و همچنین ۵ و ۱۰ دقیقه پیاده، به ترتیب تا بازار بزرگ و جاذبه های کلیدی منطقه سلطان احمد از قبیل مسجد کبود و کاخ تاپکاپی فاصله دارد. این هتل با داشتن ساختمانی مرتب و تمیز به همراه اتاق هایی زیبا و پاک اقامت مقرون به صرفه ای را به مسافران تور ترکیه و تور استانبول خود ارائه می دهد.

تور ترکیه در هتل ایماک استانبول

Emek Hotel Istanbul tourana ir

امکانات و خدمات هتل ایماک استانبول در مقابل قیمت پرداختی آنها خوب ارزیابی می شود. در زیر به گوشه ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

موقعیت خوب و دسترسی مناسب، قیمت پایین نسبت به کیفیت خدمات، کارکنان چند زبانه، امکانات اتاق شامل: تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، حمام، مبلمان شیک، خدمات اتاق ۲۴ساعته، چای ساز، یخچال، انتقال از فروگاه، تورهای داخلی، تراس، امکان دریافت بلیط، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، دستگاههای خودکار فروش نوشابه، کافی شاپ، چایخانه در بام، سوئیت هایی برای همه خانواده، تبادل ارز، خدمات کپی و ارسال فکس، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، مجهز به آسانسور، دربان، نظافت اتاق، سیستم گرمایشی، ارائه خبرنامه، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، کرایه اتومبیل و … .

تور ترکیه در هتل ایماک استانبول

Emek Hotel Istanbul tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل ایماک استانبول

Emek Hotel Istanbul tourana ir4

تور ترکیه در هتل ایماک استانبول

Emek Hotel Istanbul tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی