معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی مرکز خرید بازارچه شهر چین

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ


در این متن برای علاقه مندانی که قصد سفر به کیش را دارند، به معرفی یکی از مراکز خرید کیش می پردازیم. بازارچه شهر چین همانند مرکز خرید دامون کیش از مراکز خرید مهم کشی می باشد. این بازارچه در واقع فروشگاه کوچکی است که در دو شعبه، قعالیت خود در جزیره کیش را دنبال می کند. این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است. کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد.

 تور کیش در بازارچه شهر چین

Chinese market in Kish tourana ir

تور کیش در بازارچه شهر چین

Chinese market in Kish tourana ir2

درباره بازارچه شهر چین در کیش ذکر این نکته ضروری است که کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به مسافران و مهمانان تور کیش ارائه می شود دارای کیفیت بالاتری نسبت به اجناس شعبه اول است.

تور لحظه آخری در بازارچه شهر چین

Chinese market in Kish tourana ir3

تور کیش در بازارچه شهر چین

Chinese market in Kish tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی