معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل پراک سنگاپور

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ


در این متن و برای علاقه مندان سنگاپور، به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل پراک سنگاپور همانند هتل پور سلین بای جی ال آسیا سنگاپور از هتل های سه ستاره در سنگاپور است. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی است به طوری که تا مرکز خرید باگیز کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد همچنین تا عرب کوارترز نیز در حدود ده دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه بین المللی و همچنین مراکز خرید نیز به سادگی از این هتل قابل دسترس هستند. اتاق ها و سوئیت های آرام و تمیز این هتل از دیگر نکات مثبت آن است. به عنوان یکی دیگر از نکات مثبت این هتل می توان به ارزان بودن این هتل اشاره داشت که همه این موارد باعث شده است که این هتل در زمره هتل های محبوب برای مسافران تور سنگاپور قرار داشته باشد.

تور سنگاپور در هتل پراک سنگاپور

perak hotel singapore tourana ir

هتل پراک سنگاپور علاوه بر نکات یاد شده دارای امکانات و خدمات مناسبی نیز هست. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

قیمت مناسب، تنوع اتاق، کارکنان چند زبانه و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام،کتابخانه، اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، رختشورخانه ،سیستم تهویه، فکس و کپی، صرافخانه، مرکز تجاری، سوئیت خانوادگی، سیستم تهویه، دربان، روزنامه، آسانسور، ماساژ و … .

تور سنگاپور در هتل پراک سنگاپور

perak hotel singapore tourana ir2

تور لحطه آخری در هتل پراک سنگاپور

perak hotel singapore tourana ir3

تور سنگاپور در هتل پراک سنگاپور

perak hotel singapore tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی