معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل خاتم مشهد

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ


در متن جاری برای علاقه مندان شهر زیبای مشهد، به معرفی یکی از هتل های مشهد می پردازیم. هتل خاتم مشهد همانند هتل خانه سبز مشهد از هتل های سه ستاره در شهر مقدس مشهد است. این هتل زیبا دارای تنوع اتاق خوبی بوده و با ظرفیت حداقل 250نفر با انواع اتاقهای1، 2، 3،4 تخته با سرویس کامل از مهمانان و مشتریان خود پذیرایی می کند. علاوه بر این مساله، فضای آرام و زیبای هتل می تواند متضمن استراحتی آسوده برای مسافران تور مشهد باشد که این هتل را انتخاب می کنند. موقعیت این هتل نیز می تواند مناسب قلمداد شود زیرا که سرویس به حرم مطهر و بازار در برنامه روزانه این هتل است.

تور مشهد در هتل خاتم مشهد

khatam mashhad tourana ir

هتل خاتم مشهد دارای خدمات و امکانات مناسبی است که با قیمتی خوب به مشتریان عرضه می شود. در زیر به گوشه ای از امکانات وخدمات این هتل اشاره می شود:

قیمت مناسب، تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و گیرنده دیجیتال، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، اتاق بازیهای کامپیوتری،خشکشویی، اتو کشی،رستوران، فروشگاه در هتل، دربان، آسانسور، گشت شهری، روزنامه، اینترنت بی سیم، پذیرش 24 ساعته، خدمات صبحانه در اتاق و … .

تور مشهد در هتل خاتم مشهد

khatam mashhad tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل خاتم مشهد

khatam mashhad tourana ir3

تور مشهد در هتل خاتم مشهد

khatam mashhad tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی