معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ق.ظ


در متن جاری برای علاقه مندان به معرفی یکی از هتل های سنگاپور می پردازیم. هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور همانند هتل گنتینگ جورونگ سنگاپور از هتل های پر طرفدار در سنگاپور می باشد. این هتل 4 ستاره در نزدیکی پارک فورت کانینگ واقع شده و تا سنگاپور پلازا ۲۷۵ متر فاصله دارد. همچنین این هتل تا موزه ملی ۵ دقیقه و تا فرودگاه ۱۵ دقیقه فاصله دارد. و از این رو می توان این هتل را هتلی با موقعیت عالی دانست. ساختمان جذاب هتل با طراحی جذاب شرقی، فضای آرامی را برای مهمانان و مسافران این هتل به وجود می اورد بعلاوه این دقت در طراحی را می توان در اتاق ها و سوئیت های این هتل نیز یافت. به طور کلی این هتل با توجه به این امر که در نزدیکی پارک ساخته شده است، باعث شده است تا مسافران تور سنگاپور مقیم در این هتل با منظره ای رویایی روز خود را شروع کنند.

تور سنگاپور در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir

هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور دارای امکانات و خدمات مناسبی و با کیفیتی است. رد زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، موقعیت مکانی خوب، روزنامه، لابی، کافی شاپ، استخر در فضای باز، باغ و محوطه زیبای هتل، سرویس اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران با منویی متنوع و فضایی آرام و شیک، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، رختشورخانه ،سیستم تهویه، فکس و کپی، سالن کنفرانس، آرایشگاه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت خانوادگی و … .

تور سنگاپور در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir3

تور سنگاپور در هتل فورت کانینگ لژ سنگاپور

fort canning hotel singapore tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی