معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی هتل رامادا جمیرا دبی

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ


در این متن برای علاقه مندان سفر به دبی به معرفی یکی از هتل های دبی می پردازیم. هتل رامادا جمیرا دبی همانند هتل راویز سنتر پوینت دبی از هتل های 4 ستاره در شهر زیبای دبی است. این هتل زیبا و شیک دارای موقعیت مکانی فوق العاده ای است به طوری که در جاده آل می نا دبی واقع شده و اطراف آن پر از رستوران های بین المللی و کلوپ های شبانه می باشد همچنین مهمانان این هتل امکان این را دارند که به برخی از مناطق مهم شهر از جمله ساحل جمیرا، خیابان شیخ زائد و بندر رشید به راحتی دسترسی داشته باشید. همچنین فاصله ی هتل تا فرودگاه بین المللی دبی فقط ۲۰ دقیقه و تا مرکز تجارت جهانی فقط ۵ دقیقه است. علاوه بر موارد بالا، ساختمان زیبای هتل دارای بهترین طراحی و نزئینات ممکن است. این امر در 252 اتاق و سوئیت این هتل نیز رعایت شده است تا مسافران تور دبی با خیال راحت این هتل را برای اقامت برگزینند.

تور دبی در هتل رامادا جمیرا دبی

Ramada Jumeira Hotel tourana ir

هتل رامادا جمیرا دبی دارای خدمات و امکانات فوق العاده ای است. در زیر به گوشه ای از امکانات و خدمات با کیفیت این هتل می پردازیم:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، صرافی، آسانسور، فروشگاه، کافی شاپ، امکانات ویژه معلولین، بار در کنار استخر، کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، رستوران، سالن برگزاری جلسات و همایش ها، دربان، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، سونا، استخر جکوزی، اینترنت بی سیم در محوطه های عمومی هتل، آسانسور، لابی و … .

تور دبی در هتل رامادا جمیرا دبی

Ramada Jumeira Hotel tourana ir2

تور لحظه آخری در هتل رامادا جمیرا دبی

Ramada Jumeira Hotel tourana ir3

تور دبی در هتل رامادا جمیرا دبی

Ramada Jumeira Hotel tourana ir4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی