معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل سمرست ژونگ گوانکان پکن

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ


در این متن یکی از اقامتگاه های پکن را جهت آشنایی مسافران تور چین و  تور پکن معرفی می کنیم. هتل سمرست ژونگ گوانکان پکن یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل زیبا با 330 اتاق استاندارد، خانوادگی، سوئیت های VIP، سوئیت برای معلولان و سوئیت های فوق لوکس سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر نقاط دنیا است. کلیه اتاق ها و سوئیت های این هتل تمیز و راحت هستند که با چشم اندازی رو به شهر اقامتی راحت را برای مسافران خود به ارمغان می آورند.

هتل سمرست ژونگ گوانکان پکن

tourana ir

در این هتل خدمات مورد نساز مسافران توسط افرادی با تجربه و آموزش دیده ارائه می شود. همچنین امکانات این هتل مکمل این خدمات خرفه ای است. در زیر به پاره ای از این امکانات و خدمات اشاره می شود:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش و سرمایش عالی، سونا، استخر سرپوشیده، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، خدمات تورها، مرکز تجارت مرکز بدنسازی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و … .

هتل سمرست ژونگ گوانکان پکن

tourana ir2

هتل سمرست ژونگ گوانکان پکن

 tourana ir3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی