معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل کرون پلازا ساینس سیتی

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

در متن جاری به معرفی یکی از هتل های زیبای شهر گوانگجو می پردازیم. هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی تفرجگاهی مدرن و سازگار با طبیعت است که در منطقه ای دنج و آرام در شهرگوانجو قرار دارد و دارای موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی می باشد. محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است؛ زیرا 25 دقیقه پیاده تا مرکز نمایشگاه پاژو ، 25 دقیقه تا منطقه تجاری تیانا و 45 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل کرون پلازا ساینس سیتی می باشد . سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد. در ضمن هدف کادر هتل کرون پلازا ساینس سیتی جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان می باشد.

امکانات هتل کرون پلازا ساینس سیتی در مقایسه با سایر هتل های 5 ستاره قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانان هتل کرون پلازا ساینس سیتی را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی، باشگاه بدنسازی مجهز ، زمین تنیس، فضای سبز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر رفت و برگشت به مرکز شهر و فرودگاه ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، محوطه کشیدن سیگار،  کافی شاپ ، رستوران هایی زیبا و لوکس ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ، نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی می باشد.

هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی

Crowne Plaza hotel tourana ir

هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی

Crowne Plaza hotel tourana ir 1

هتل 5 ستاره کرون پلازا ساینس سیتی

Crowne Plaza hotel tourana ir 2


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۴
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی