معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل جون یو گوانگجو

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ

نمایشگاه واردات و صادرات گوانگجو چین که از سال 1957 هر سال دو بار (بهار و پاییز) برگزار می گردد، توانسته است جای خود را در تاریخ چین به گونه ای ایفا کند که همه آن را پل تجاری بین پکن و جهان نام می برند. بنابراین مسافرانی که برای دیدین این نمایشگاه به این شهر مسافرت می کنند، هتل جون یو را برای اقامت در این شهر انتخاب می کنند. کلیه اتاقهای هتل جون یو تمیز و راحت می باشد و میهمانان میتوانند بعد از یک روز پر مشغله و خسته کننده با استفاده از ماساژ و حمام بخار؛ دمی را با آرامش سپری کنند.این هتل دارای 140 اتاق می باشد و با داشتن فروشگاه های متعدد و صرافی مکان خوبی برای اقامت مسافران خارجی می باشد؛ همچنین میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد شرکت کنند.

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir 1
امکانات هتل جون یو گوانگجو
اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – گرمایش – منطقه بدون سیگار – ماساژ – سونا- بیلیارد – پینگ پنگ- خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – اتو کشی – صرافی – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه و .. می باشد.

تور چین در هتل جون یو گوانگجو

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir

تور چین در هتل جون یو گوانگجو

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir 3

تور چین در هتل جون یو گوانگجو

Guangzhou Junyu Hotel tourana ir 2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی