معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی کامل هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۲ ب.ظ

در متن زیر به معرفی یکی از برترین هتل های چین می پردازیم. هتل گانگ دانگ ویکتوری از هتل های معروف چین در شهر گوانجو می باشد که شمار زیادی از میهمانانی که به این شهر مسافرت می کنند این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب می کنند. این هتل دارای 328 اتاق، فروشگاه های متعدد و یک صرافی در داخل هتل می­باشد. هتل گانگ دانگ ویکتوری همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز ، باغ و آرایشگاه در هتل می­باشد و برای مسافرانی که خواهان باشند، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. در صورت سفر به این شهر سری به این هتل بزنید و حتما از استخرهتل استفاده کنید؛ تا رفع خستگی کرده و حس طراوت و شادابی جوانی را در خود زنده کنید. سونا و حمام ترکی و بهره مندی از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای هتل را فراموش نکنید.

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir 4

امکانات هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – بسته های نهار – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل- ماساژ – استخر روباز – سونا – حمام ترکی و بخار- مرکز بدنسازی – بیلیارد – پینگ پنگ- اتاق و امکانات برای معلولین- رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ – گرمایش – امکانات باربیکیو و … می باشد.

تور چین در هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir

تور چین در هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir 1

تور چین در هتل گانگ دانگ ویکتوری گوانگجو

Guangdong Victory Hotel Guangzhou tourana ir 2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۰
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی