معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

در متن زیر به معرفی یکی از هتل های زیبای کشور چین و شهر رویایی گوانگجو می پردازیم. هتل اوورسیس چینیز فریندشیپ  هتلی در چین و در شهر گوانجو از شهرهای توریستی و سیاحتی چین می­باشد که خیل عظیمی از گردشگرانی که به چین مسافرت می­کنند حتماً از مناطق دیدنی این شهر نیز دیدن می­کنند وهتل اوورسیس چینیز فریندشیپ را به عنوان مکان استراحتی خود انتخاب می­کنند. هتل اوورسیس دارای 160 اتاق با شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سر و صدا به داخل اتاق­ها جلوگیری میکند. همچنین این هتل دارای اتاق بخار می باشد که میهمانان می توانند زمانی را در اتاق بخار به آرامش سپری کنند.

Overseas Chinese Friendship Hotel tourana ir 1

امکانات هتل اوورسیس چینیز فریندشیپ گوانگجو

امکانات هتل اوورسیس چینیز فریندشیپ گوانگجو قابل توجه بوده و توانسته رضایت میهمانانی را که به این هتل مراجعه می کنند را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای میهمانان فراهم آورد که از آن جمله می توان به: رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – اتاقهای ضد صدا- سونا- اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس- مرکز بدنسازی – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – بسته های نهار – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل و … اشاره کرد.

تور چین در هتل اوورسیس چینیز فریندشیپ گوانگجو

Overseas Chinese Friendship Hotel tourana ir 2

تور چین در هتل اوورسیس چینیز فریندشیپ گوانگجو

Overseas Chinese Friendship Hotel tourana ir

تور چین در هتل اوورسیس چینیز فریندشیپ گوانگجو

Overseas Chinese Friendship Hotel tourana ir 4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی