معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

معرفی تورهای داخلی و خارجی

در این وبلاگ با دیدنی های ایران و دیگر کشورها آشنا می شوید.

یکی از شهرهای مهم و توریستی چین را می توان شانگهای دانست. این شهر با داشتن نکات جذاب برای گردشگران، سالانه پذیرای افراد بسیاری است که بهانه دیدن این شهر اقدام به اخذ ویزای چین میکنند. در این متن برای این عزیزان و علاقه مندان، به معرفی یکی از هتل های چین واقع در شانگهای می پردازیم.

هتل رنسانس شانگهای زنگشان پارک همانند هتل هیلتون شانگهای از مجلل ترین وشیک ترین هتل های ۵ ستاره در شانگهای است. این هتل زیبا و لوکس با داشتن ۶۸۴۴ اتاق و سوئیت مجلل، خوش طراحی، زیبا، آرام و صد البته مجهز، همواره از بهترین انتخاب های برای مسفاران تور چین و تور شانگهای بوده است. علاوه بر این موقعیت  عالی هتل نیز دسترسی آسانی را به وسایل حمل و نقل مانند مترو، به مهمانان خود می دهد. همچنین سرویس های هتل نیز به سادگی می توانند مهمانان خود را به هر نقطه ای که مایل باشند، برسانند. همچنین مراکز خرید مهم، مرکز تجارت جانی و فرودگاه نیز از دیگر مکان های نزدیک به این هتل هستند.

تور چین در هتل رنسانس شانگهای زنگشان پارک

Renaissance Shanghai Zhongshan Park Hotel tourana ir

هتل رنسانس شانگهای زنگشان پارک از جمله هتل های لوکس است و از این رو انتظار میرودخدمات و امکانات با  کیفیتی را به مهمانان خود ارائه دهد. در زیر به لیستی از امکانات و خدمات این هتل اشاره می شود:

تنوع مناسب اتاق، کارکنان حرفه ای و خوش رفتار، امکانات اتاق شامل: چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق، بالکن اختصاصی، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، بولینگ، اسکواش، مینی گلف، اسکی، سونا، سولاریوم، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، چندین رستوران مجلل با منوهای بی نظیر، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، اتاقهای ضد  و … .

تور چین در هتل رنسانس شانگهای زنگشان پارک

Renaissance Shanghai Zhongshan Park Hotel tourana ir3

تور لحظه آخری در هتل رنسانس شانگهای زنگشان پارک

Renaissance Shanghai Zhongshan Park Hotel tourana ir4

تور چین در هتل رنسانس شانگهای زنگشان پارک

Renaissance Shanghai Zhongshan Park Hotel tourana ir2

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۳
شین الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی