یکی از مقاصد احتمالی برای سفر به شرق آسیا کشور چین است. ویزای چین و گرفتن آن برای این سفر و تور چین از ملزومات اولیه است. در چین شهرهای زیادی برای سفر وجود دارد، در این مطلب یکی از هتل های پکن را معرفی می کنیم.

هتل المپیک ایرپورت پکن یکی از اقامتگاه های زیبا و مجلل در پکن است که سالانه مسافران زیادی در تور پکن به آن مراجعه می کنند. این هتل دارای ۲۵۸ اتاق( شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت های محصوص عروس و داماد های جوان، مخصوص معلولان و VIP) می باشد. این هتل دارای اتاق های زیبا با چیدمان و طراحی مدرن و شیک است. در این هتل اتاق ها دارای چشم اندازهای زیبا رو به شهر هستند که اقامت دلچسب را برای مسافران تامین می کنند.

هتل المپیک ایرپورت پکن

beijing aulympic airport hotel tourana ir

در این هتل خدمات و امکاناتت زیادی ارائه می شود. از این امکانات و خدمات می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اتو، کتری برقی، گاو صندوق، حمام مجلل، تلفن داخلی، تلویزیون و ماهواره، رستوران، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، باغ، گرمایش، زمین گلف، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط و … اشاره داشت.

هتل المپیک ایرپورت پکن

beijing aulympic airport hotel tourana ir2

هتل المپیک ایرپورت پکن

beijing aulympic airport hotel tourana ir3