سفر به چین یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای آسیایی می باشد. در این کشور پهناور و زیبا دیدنی های بسیاری وجود دارد که هر فردی را به دیدن خود می خواند. برای سفر به چین باید ابتدا ویزای چین اخذ شده و سپس به انجام بقیه مناسبات پرداخت. در این متن برای مسافران تور چین، یکی از هتل های پکن را معرفی می کنیم به این امید که در انتخاب هتل در کشور چین و شهر پکن، راهنمای کوچکی باشد.

هتل سوپر ۸ دونگ سی یکی از هتل های زیبای پکن است. این هتل دارای ۱۴۰ اتاق (شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، کانکت روم، سوئیت های مجلل و سوئیت و اتاق معلولان) می باشد. موقعیت این هتل، موقعیت مناسبی است که دسترسی آسان مسافران هتل را به وسایل نقلیه عمومی فراهم می آورد. این هتل که در زمره هتل های ۳ ستاره چین است، از نظر اقتصادی می توان آن را از جمله هتل های ارزان دانست از این رو بسیاری از مسافران تور پکن، این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.

هتل سوپر ۸ دونگ سی پکن

Super 8 Hotel Beijing Dong Si tourana ir

هتل سوپر ۸ دونگ سی دارای امکانات و خدمات مناسبی است که در زیر به آن ها اشاره می شود:

فروشگاه های متعدد،ترانسفر فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، رستوران های متعدد، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، گرمایش، منطقه بدون سیگار و … .

هتل سوپر ۸ دونگ سی پکن

Super 8 Hotel Beijing Dong Si tourana ir2

هتل سوپر ۸ دونگ سی پکن

Super 8 Hotel Beijing Dong Si tourana ir3