برای سفر به چین، شما پس از احذ ویزای چین باید به فکر تهیه و تدارک محل اقامت خود باشید. در کشور چین بسته به منطقه ای که سفر می کنید، هتل های زیادی را به عنوان گزینه مناسب پیش روی خود دارید. در این متن برای مسافران تور پکن یکی از هتل های پکن را که در زمره هتل های لوکس این منطقه و حتی چین است، معرفی خواهیم کرد.

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن یکی از هتل های لوکس و سطح بالای چین و پکن است که مسافران زیادی از تور چین را در طول سال پذیرا می باشد. این هتل زیبا و لوکس دارای ۲۷۸ اتاق و سوئیت است که از جمله انواع اتاق های این هتل می توان بیان داشت که در این هتل از اتاق های استاندارد تا سوئیت های VIP در دسترس مسافران است و آن ها می توانند به دلخواه و بر حسب نیاز یکی از این اتاق ها و سوئیت ها که همگی دارای محیطی آرام، چیدمانی شیک و چشم اندازی رویایی است، را انتخاب کنند. همچنین این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن

Shangri-La's China World Summit Wing, Beijing tourana ir

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن همانطور که ذکر شد، یکی از هتل های لوکس پکن است از این رو دارای امکانات و خدماتی منحصر به فرد است. در زیر به بیان لیستی از این امکانات می پردازیم.

پذیرش شبانه روزی، رستوران، لابی، اینترنت رایگان، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIPو …

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن

Shangri-La's China World Summit Wing, Beijing tourana ir2

هتل شانگری-لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن

Shangri-La's China World Summit Wing, Beijing tourana ir3