شاید پس از اخذ ویزای چین کار سختی برای سفر به این کشور زیبا نداشته باشد. این امر بدین صورت است که با گشتی ساده در اینترنت، می توانید مناسب ترین تور چین، و مکان های اقامتی را پیدا کنید. در این متن برای مسافران چین، یکی از هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد.

هتل مرکیور بیجینگ داونتاون پکن یکی از هتل های زیبا و تقریبا لوکس پکن است. این هتل ۴ ستاره با ۳۷۳ اتاق و سوئیت زیبا با طراحی مناسب و امکاناتی اتاقی نظیر گاو صندوق، اتو، میز اتو، تلویزیون و گیرنده ماهواره، چای ساز، قهوه جوش و … میزبان مسافران تور پکن است. موقعیت این هتل و نزدیکی به اماکن مهم برای گردشگران، این هتل را به هتلی محبوب برای مسافران این کشور زیبای آسیایی تبدیل کرده است.

هتل مرکیور بیجینگ داونتاون پکن

Mercure Beijing Downtown tourana ir

علاوه بر این امکانات و خدمات هتل مرکیور بیجینگ داونتاون پکن آنقدر مناسب است که اقامت را برای مسارفان این هتل دلچسب کرده است. امکاناتی علاوه بر موارد ذکر شده در بالا که عبارتند از:

پذیرش شبانه روزی، رومسرویس عالی و شبانه روزی، سرویس لباس شویی، رستوران، سرویس نگهداری کودکان، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، جکوزی، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، میز بیلیارد، دارت، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، باغ، اتاقهای ضد صدا، منطقه بدون سیگار و …

هتل مرکیور بیجینگ داونتاون پکن

Mercure Beijing Downtown tourana ir2

هتل مرکیور بیجینگ داونتاون پکن

Mercure Beijing Downtown tourana ir3